Sunday, March 6, 2011

Bernafas Semula...

Ok ini post pertama aku dalam blog ini sekian lama aku menyepi untuk berkongsi maklumat.

Kalau anda perasan ada post sebelum ni mengatakan aku kembali, itu bukan post aku , itu adalah post daripada member yang telah menolong aku mencatikkan serta mengemas kini kan blog ini, so aku biarkan sajalah post tu  teletak, kira itu tanda terima kasih aku padanya..tq so muchhh!!!!.bro..and keledik tu pon sama gak..:)

Ya..semangat kembali!! …tambah2 lagi pada pagi  ahad  yang indah ditambah lagi dengan lagu pagi yang gelap kini sudah terang.

Ok tujuan utama post kali ini , aku akan berkongsi maklumat,kisah pengajaran , edisi khas, dan  apa2 sahaja yang berlaku di persekitaran semasa.

Bak kata pepatah orang putih mengatakan” sharing is caring” jadi ini lah visi aku untuk menyampaikan maklumat yang ada.supaya sama2 dapat maklumat yang berguna.insyallah.

Ya sebagai penutup,.aku akhiri post kali ini dengan pantun untuk cantikkan lagi post ni..enjoy ya.!!:)))

Pagi2 dengar lagu
Buat hati rasa rindu
Blog ini sudah baru
Rasa nak post je selalu!!

Ayah ibu di meru
Kompem2 rindu kat aku
Bila hari2 aku tulis post baru
Harapnya korang pon rasa macam aku

Poi pokan naik “makcik”,
Kereta kancil turun temurun keluarga ni, (walupon da tua tapi solid lagi..love u lah.. <3.<3)
Bila orang mencark- carik (idea)
Meh baca blog nih

Paku serpih paku sirih
buat tayar kete aku  meletop (xd kena negana pon -.-)
saya akhiri dengan kasih
supaya bila dah baca blog ni korang rasa x nak tutop-tutop…J
END…hoho bye2












No comments:

Post a Comment